Funkcjonalna reklama - dodatki marketingowe pomocą w kampanii

Marketing pozwala na pieniężną niezależność mediów od państwa. Jednym z głównych celów reklamy jest stworzenie popytu lub zmodyfikowanie tendencji popytu danego produktu czy usługi. Spostrzegając, iż przy wprowadzaniu do obrotu produktu, wytwórca stara się zidentyfikować rynek dla każdego towaru, reklama jest metodą komunikacji, poprzez jaki informacja o towarze jest przekazywana klientom (grupie docelowej). Reklama zazwyczaj stara się osiągnąć tak nazywaną USP, innymi słowy unique selling proposition (unikalna propozycja sprzedaży) oraz oświadczenie jej użytkownikowi.

To może przybrać formę jedynej przymiotniki artykułu lub też postrzeganej korzyści - a te masz możliwość zaprezentować na długopisy sitodruk na okrągło. W obliczu rosnącej konkurencji na rynku, iż względu na rosnącą liczbę zamienników, co raz bardziej tworzy się budowanie marki w reklamie. Bazuje ona na komunikowaniu cech, które dają pewną osobowość lub też reputację fabrycznej marce. Oznacza to, iż wartość danej marki odróżnia ją od konkurencji, a jej kluczowym zamiarem jest sprzedaż artykułów, aby osiągnąć duże przychody.