Strategie reklamowe - kiedy zamówić gadżety?

Niektóre strategie zezwalające na efektywną reklamę to kojarzenie psychologiczno-uczuciowe klienta za pośrednictwem estetyki (obrazów, muzyki, ludzi), humoru, uczuć (miłość macierzyńska, zauroczenie), opinii (ludzi sławnych lub też znanych w pożądany sposób), pokazów (testów, prób, dowodów). Znaczenie może wykorzystać trafny moment, koniunkturę w czasie odniesienia. Klient zaczyna zachowywać w pamięci przesłanie, kiedy jest ono nieustannie powtarzane - na przykład za pomocą dodatków rodzaju metalowe długopisy reklamowe.

W reklamie wypada być szczerym, gdyż oszustwo tworzy u klientów frustrację. Sprawia, iż czuje się on źle i prowadzi do uczuć depresyjnych, które są w stanie nawet doprowadzić do samobójstwa. W odniesieniu do tego istnieje wiele przypadków, wypada, w takim razie być ostrożnym oraz uczciwym, co daje lepsze wyniki. Unikalna propozycja sprzedaży głosi, iż każda reklama musi dokonać konkretnej propozycji konsumentowi. Propozycja ma obowiązek wyróżniać się od konkurencji (przewaga konkurencyjna. Ma obowiązek ona być na tyle atrakcyjna, iż wpłynie na cały rynek docelowy artykułu.